.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی مازندران :جوانان امروز با احکام اولیه شرعی فاصله دارند

فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: در حالی امروز مقوله 'امر به معروف و نهی از منکر 'به بیرون آمدن چند خال مو از روسری دختران توجه می کند که جوانان امروز احکام اولیه شرعی وضو گرفتن، نماز خواندن و غسل کردن را بلد نیستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا سردار مسعود جعفری نسب در اجلاس ائمه جمعه و فرماندهان نیروی انتظامی مازندران در ساری افزود: باید به آموزش و نهادینه کردن احکام اولیه شرعی در مدارس و دیگر نهادها و مراکز آموزشی توجه جدی شود.
وی با بیان اینکه امروز مشکلات و بی نظمی در شهرهای مازندران زیاد است، ادامه داد: به دلیل اینکه شهرهای استان بر اساس دانش و علم شهرسازی بوجود نیامده است، شاهد وجود انواع مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی هستیم.
جعفری نسب به آلودگی های شهرهای استان مازندران اشاره کرد و گفت: امروز حل مشکلات اجتماعی در شهرها سخت شده است .
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به رویکرد پاکسازی مناطق آلوده شهرهای مازندران در دو سال اخیر بیان داشت: امروز دغدغه گسترش مناطق آلوده در شهرهای استان کم شده است.
وی به حضور گردشگران و مسافران به استان مازندران و به خظر افتادن فرهنگ سنتی مردم استان اشاره کرد و بیان داشت: امروز در سواحل دریای خزر و شهرک های ساحلی با مشکلات اجتماعی و ناهنجاری های غیر اخلاقی مواجه هستیم.
جعفری نسب تصریح کرد : برای موفقیت در اجرای احکام امر به معروف و نهی از منکر باید میدان را در دست بگیریم ، اگر منتظر اعتبار و انجام کارهای اداری باشیم ، موفق نخواهیم بود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آذر 1394
سردار جوانان امید به زندگی ندارند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.